BARANG ANDA AKAN DIPOS DENGAN SELAMAT

Assalamualaikum...

Yess... Semua barangan yang dibeli dari TSOSS akan dipos dengan selamat. Walaupun sebelum ini tiada complaint yang terima dari pelanggan, TSOSS tetap meningkatkan mutu kawalan produk bagi mengelakkan kerosakan berlaku semasa urusan penghantaran barang melalui pos. Jadi anda tak perlu risau kalau-kalau botol pecah atau tertumpah...

 1. Setiap bungkusan barang akan dilekatkan sticker "Fragile Handle With Care", bagi memastikan bungkusan diuruskan dengan cermat sepanjang proses penghantaran pos berlangsung.





2. Set Exclusive/Regular dan Loose item akan dibungkus dengan Plastic Bubble bagi meminimakan impak yang mungkin menyebabkan kerosakan barang semasa proses penghantaran pos.



3. Untuk makluman semua.. Owner Tabita tidak menyegel / "press vacum plastic" untuk semua produknya. Memang tidak dinafikan botol Tabita Asli lebih kukuh berbanding botol Tabita Palsu yang agak lembik dan boleh ditekan dengan menggunakan jari.. tetapi di TSOSS, sebagai alternatif meminimumkan kerosakan semasa penghantaran pos, pihak kami telah menyegel untuk botol Smooth Lotion dan Facial Soap.



Ini adalah antara langkah-langkah keselamatan yang diambil oleh TSOSS bagi memastikan bungkusan yang diterima oleh pembeli dalam keadaan yang baik. Ianya dapat mengelakkan kedua2 pihak mengalami kerugian. Pihak TSOSS akan meningkatkan mutu penghantaran pos dari masa ke semasa. Cadangan dari anda amatlah dialu-alukan.

Thanx

Inginkan produk Tabita 100% asli?

Sila hubungi :
Whatsapp/Viber/ Line/ChatON/SMS/Call : 017-3186543 (ZARA)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...