DESI DAMANYATI & TONNY HUTAPEA ADALAH PEMILIK SEBENAR TABITA SKINCARE

SALAM SEJAHTERA SEMUA, DIHARAP SIHAT WALAFIAT. 


Ramai yang agak keliru dengan pengasas Tabita Skincare ini siapa?
Jadi saya beritahu disini, bahawa Pemilik/Pengasas Tabita Skincare ialah IBU DESI DAMAYANTI dan suami beliau iaitu TONY HUTAPEA. Jadi kalau ada yang mengaku atau ada orang lain selain dua individu ini mengaku sebagai pemilik / pengasas Tabita Skincare, jadi anda harus berhati-hati dengan produk tersebut.. Mungkin set itu adalah PALSU..
Bukti Tabita Skincare adalah milik kedua2 individu ini melalui salinan Sertifikat MEREK ini, (kalau di Malaysia macam Sijil Hak Paten)


Semak sendiri untuk kepastian, dengan memasukkan nama TABITA dalam kolum "Merek Dagang / Jasa" 


Salinan SERTIFIKAT MEREK yang dikeluarkan oleh KEMENTERIAN HUKUM DAN HAK ASASI MALAYSIA, REPUBLIK INDONESIA

Inilah dia wajah sebenar pengasas Tabita Skincare 
IBU DESI DAMAYANTI dan suami beliau iaitu TONY HUTAPEA

Dari kiri : Ibu Desi Damayanti , Zara (saya) dan Bapak Tonny Hutapea


Bersama Ibu Desi Damayanti






Dari Kiri Ibu Tini dan Zara (Saya)


Dari Kiri Ibu Tini dan Zara (Saya)

Dan yang ini, Zara (saya) bersama Ibu Tini. Ibu Tini adalah merupakan BFF dan sekaligus merupakan Personal Assistant Ibu Desi Damayanti. Mereka bersahabat baik sejak 9 tahun lepas. Ibu Tini adalah merupakan Distributor dan rakan niaga TSM SKYPARK selama ini. Siapa Ibu Tini? <<<Sila Klik Di Sini >>>

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...