BAGAIMANA MEMBEZAKAN TABITA ORIGINAL DAN PALSU??


Sila  << KLIK DI SINI >> untuk maklumat perbezaan Tabita Asli dan Palsu (Edisi Kemasan DAN label terbaru) 


#Untuk makluman, maklumat seterusnya ini adalah untuk Tabita kemasan lama sahaja. Terima kasih





Assalamualaikum W.B.T..


Lama rasanya Zara tak update blog ni, dan ramai juga customer bertanyakan tentang isu Tabita palsu bagi kemasan baru .... Seperti yang sedia maklum. Tabita skincare telah tukar kemasan baru sejak 15 Julai 2013.. boleh lihat disini ..



Manakala saya telah dimaklumkan bahawa pada pertengahan September 2013, pemalsu tabita telah meniru kemasan baru ... Ianya lebih menyukarkan pengguna untuk memilih produk yang asli... bagi yang biasa dengan tabita mungkin tak tertipu... tetapi mcm mana pula dengan merka yang baru nak kenal Tabita?? 


Di bawah ni ada beberapa info yang mungkin berguna untuk semua pengguna diluar tentang kriteria Tabita Asli dan Tabita Palsu.. harap ianya dapat membantu.. so jadilah pengguna yang bijak!

KEMASAN UNTUK BEG EXCLUSIVE


KEMASAN UNTUK BEG EXCLUSIVE SET



BUKU PANDUAN






DAILY CREAM


NIGHTLY CREAM





TRAVEL SET PALSU ??  AWAS ..!!!




Set di atas ni ramai yang menggelarnya TRAVEL SET. Seperti yang dimaklumkan set ini didatangkan dalam 3 warna iaitu Putih, Pink dan Unggu. Set ini adalah palsu ya tuan puan. jadi hati-hati. Owner Tabita iaitu Ibu Dessy Damayanti sendiri telah mengesahkan bahawa set ini adalah palsu. Lihat antara komen pengguna yang telah terpakai "TRAVEL SET" ini :





Ini pula penyataan dari Ibu Tini tentang Travel Set ni. 
Siapa Ibu Tini ? sila klik di sini





APA KENA MENGENA TABITA SKINCARE DENGAN PRODUK INI ?

Untuk makluman semua, pengasas produk "Dr. Rochelle Skin Expert" adalah salah seorang yang bertanggungjawab MEMALSUKAN produk Tabita. Walaupun produk beliau ini sudah ada di pasaran, tetapi beliau tetap mengeluarkan dan menjual produk Tabita PALSU. Jadi kalau ada reseller diluar sana yang menjual Tabita dan dalam masa yang sama menjual produk Dr. Roselle, jadi anda harus selidik betul-betul. Mungkin beliau mendapatkan produk dari sumber yang sama iaitu dr Pengasas produk Dr. Roselle tersebut. Jadi hati-hati ya..







PENGEDAR TABITA DENGAN SALINAN SIJIL HAK PATEN.

Untuk mengelakkan rasa was-was dan kurang yakin dengan agen tabita anda, pastikan agen anda mempunyai salinan SERTIFIKAT MEREK (salinan hak paten) yang di tandatangani oleh owner Tabita sendiri. Salinan sijil ini HANYA akan diberikan kepada agen Tabita yang terpilih dan berurusan terus dengan beliau di Jakarta.





Jadilah pengguna yang bijak.!!

Untuk Tabita Skincare Asli boleh hubungi :



7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...