SYARAT-SYARAT AGEN DROPSHIP (TEAM TSM SKYPARK)

▶AGEN DROPSHIP (LATEST UPDATE)

TERMA & SYARAT AGEN DROPSHIP TSM SKYPARK

🔸Modal TIDAK diperlukan, agen dropship cuma PERLU mengiklankan produk kami.
Egen dropship DIBENARKAN mempromosi jualan mereka di laman sosial seperti Facebook, Twitter, Intagram, Moment, laman jualan komuniti seperti eBay, Mudah.my, Lelong.my; laman blog anda sendiri atau boleh juga membuat jualan secara offline.

🔸Oleh sebab tidak ada modal diperlukan, maka agen dropship perlu KOMITED (Contoh: Bukan ingin menjadi agen semata-mata ingin membeli untuk diri sendiri dengan harga agen dropship).

🔸 Kali pertama belian, agen akan ditawarkan dengan harga diskaun, manakala untuk belian kedua dan seteruskan, agen dropship baru ditawarkan dengan harga dropship. Sila hubungi pihak kami utk mengetahui harga diskaun dan dropship yang ditawarkan,

🔸Untuk meneruskan harga dropship, Agen PERLU membeli sekurang-kurangnya 2 PRODUK untuk 1 BULAN. Agen yang AKTIF sahaja akan disenaraikan sebagai agen kami.

🔸Rujukan STOK yang masih ada, pembelian dan bayaran bolehlah menghubungi melalui call/sms/whatsapp 017-3186543 (Zara)

🔸Urusan pengeposan akan diuruskan oleh TSM SKYPARK

🔸Egen DIBENARKAN untuk meletakkan harga yang lebih tinggi daripada harga yang kami tetapkan selagi mana ia berpatutan, sesuai dan dapat dijual.

🔸Bayaran mesti diterima dahulu sebelum kami membuat penghantaran kepada pelanggan anda.

🔸Pembayaran adalah melalui Maybank atau CIMB Bank sahaja

🔸Penghantaran Poslaju akan dilakukan setiap hari BEKERJA dari Isnin - Jumaat. Pembayaran sebelum jam 2.30ptg akan dipos pada hari yang sama. Manakala selepas waktu tersebut akan dipos pada hari berikutnya. Tempoh penghantaran Poslaju biasanya memakan masa sehari untuk sampai kepada penerima. Tetapi bergantung kepada kawasan penerima yang mungkin memakan masa yang agak lama utk dihantar. Maksima penghantaran adalah 3 hari. Sila dapatkan nombor tracking poslaju dari saya sekiranya terdapat sebarang kelewatan penghantaran.

🔸Jika berlaku juga penukaran, PEMBELI DAN AGEN akan menanggung kos pemulangan semula (dalam tempoh 7 hari). TSM SKYPARK akan menanggung kos penghantaran semula item yang baharu.
Semua barangan yang telah dijual tidak boleh ditukar dan wang tidak akan dikembalikan.

🔸 Sekiranya jualan /Order bulanan anda memberangsangkan, anda akan dimasukkan ke dalam group B atau A, di mana harga lebih rendah sedikit akan ditawarkan


Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...